Monday 6 June 2011

still got hope..??

Hurmm..ade hope lag ke ngn ko..hurmm..???mngkn xde mngkn ade...k.la..now I just wanna truth jew..kalo ko btol ade feel ngn aku..kte back mcm dlu..tap kalo xde ko just honest jew ngn aku..aku trime..jew..aku phm bkn sng nk amik ati orng cam ko..aku pnjat gunung everest untok ko pon blm tau ko ade hati untk aku..so..aku trime kalo ko xleh trime aku..dan aku akn wat mcm xknl ko jew..bkn lngsng x knl..mksd aku..lyan sbagai ko team aku dan adeq2 silat aku yg len..k..tap 100 hari nk pulih hati aku ni..aku tau ko klah mse game..aku pon terharu..dan simpati..x semesti ko klah ko trus kalah..aku tau ko bleh lwn dak perak 2..aku pecaye ko bleh jad wakil Malaysia..aku doakn ko..k..stiap pergerakan dan langkah aku iringi doa untk ko..walau ko da honest ngn aku yg ko xleh trime aku kalau la kan...kalo ko nk mntk tlg mcm aku settlekn kes ko ngn Raja fizzul 2..aku tlg slag aku mampu k..xpe aku tunggu ko nye jwpn..aku akn xganggu ko lag stlah ko honest ngn ko..aku x msg feel lag ngn ko..k..tap kalo still ade hope ko trime aku..aku akn trime ko dan aku hargai..ramai da bdk nk msuk line aku..kwn aku soh cri len..tap cz ko da soh jnji..aku pgang jnji ko ktat ktat..k..kalo ko terbce..bce lah 3 kali

No comments:

Post a Comment