Saturday 21 May 2011

Abng Indera panas...



aish cmner leh jad ni...pa lag klo bkn sal silat...game dah nak dekat esok nk g undi kt b.p  i.c dak2 x photostate,borng x isi lag..mne x bengang..tapi xleh slhkn sape2 bnda dah jad...jad la..tap abng indera dah panas ngn dak2 ni...silap2 xmen nanti korang...korng taukn abng indera cmner..so klo xnk die baran..knelah wat ape yg patot...ni nanti kte mcm2 abnd indera 2 la ni..aku yg xmen ni smngt nak msok klo bleh 1 bulan lpas aku dah siap sgle..select abng indera xbnarkn cz aku freshie..so korang yg x freshie dah lame xkn x tau law game...so ape2 hal keep it up..len kali wat awl2..nanti yg first dgar die bebel aku gak...mls nk tgok die panas..dan aku xsmpi ati tgok korang kne marah ngn die..coz die marah gerenti tesentap nye korang..so be alert k....pape pon gud luck game nnti..

No comments:

Post a Comment